Szkolenie z Marcinem Osmanem z social media marketingu dla agenta ubezpieczeniowego

Agenci ubezpieczeniowi często wskazują media społecznościowe – w tym Facebooka, jako ważne miejsca do promocji siebie w Internecie.

Świetnym praktykiem w pozyskiwaniu klientów ubezpieczeniowych i sprzedaży dzięki Facebookowi jest Marcin Osman.

Specjalnie dla Szczytu Ubezpieczeniowego przygotował on szkolenie pod tytułem

Social media marketing dla agenta ubezpieczeniowego – praktyczne porady i rekomendacje w zakresie tego, jak wnieść Twoją komunikację on-line na wyższy poziom.

Więcej o tym szkoleniu możesz przeczytać tutaj.

Dożywotni dostęp VIP VIDEO do tej prelekcji video możesz kupić tutaj.

Z tej prelekcji dowiesz się między innymi:

  • jak przekonać klienta do produktu który obecnie uważa za mało atrakcyjny – np ubezpieczenia na życie
  • od których klientów ubezpieczeniowych zacząć
  • jak sprawić aby klienci ubezpieczeniowi polecali Cie dalej
  • jak sprawić aby każdy Twój znajomy wiedział co może od Ciebie kupić
  • jak zdobywać więcej zapytań od potencjalnych klientów ubezpieczeniowych dzięki Facebookowi
  • jakie treści tworzyć aby pozyskiwać więcej klientów ubezpieczeniowych
  • na jakim medium skupić się w Internecie jako agent ubezpieczeniowy
  • jak wykorzystać Internet do promowania swojej marki i do pozyskiwania klientów
  • jak wybrać media społecznościowe aby pozyskiwać więcej klientów ubezpieczeniowych
  • jaki rodzaj treści video wybrać? Video? Tekst, audio?
  • jak tworzyć treści do Internetu jako agent ubezpieczeniowy jednocześnie oszczędzając czas
  • na których platformach – Facebook, YouTube, Linkedin publikować jakie treści jako agent ubezpieczeniowy
  • od czego zacząć przy tworzeniu treści i aktywności w social media jako agent ubezpieczeniowy
  • jak zwiększyć rozpoznawalność agenta ubezpieczeniowego dzięki Facebookowi
  • jak wykorzystać strategię „Daj, Daj, Daj, poproś” aby zdobywać klientów ubezpieczeniowych
  • jak znaleźć swój wyróżnik aby łatwiej pozyskiwać nowych klientów i budować relacje z klientami ubezpieczeniowymi

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *